Volkswagen буде використовувати підхід Apple в проектуванні електромобілів
Керівник відділу по дизайну Volkswagen Клаус Бішофф заявив про те, що компанія використовує підхід Apple в створенні і проектуванні майбутніх електромобілів.
За словами Бішоффа, підхід Apple до дизайну являє собою чистоту, ясність і значимість. В даний час компанія намагається виробити власні цінності в епоху електрифікації. Те, що поставлено на карту, має бути настільки ж значним, чистим і зрозумілим, наскільки це можливо.
Volkswagen представить своє бачення дизайну електричних автомобілів 5-7 березня на Женевському автосалоні 2018.
Німецький бренд відставав від інших автовиробників, сконцентровинних на електромобілях, до тих пір, поки Європа та Китай не змусили своїми заходами і новими законами компанію приєднатися до плеяди виробників електричних видів транспорту.
Компанія пообіцяла до 2022 року інвестувати 34 млрд. Євро (42,45 млрд. Доларів) у виробництво і розвиток електромобілів, технології та інфраструктури для них.
Буде витрачено 6 млрд. Євро на розробку нової модульної платформи MEB, на базі якої буде створено понад 20 моделей на батарейках таких, як хетчбек I.D., кросовер I.D. Crozz і мінівен I.D. Buzz.ju vinre.
Як зазначає Бишофф, зараз самий захоплюючий період в його 25-річній кар'єрі в VW, оскільки йому дали можливість використовувати і робити те, що довгий час не був дозволено.
Volkswagen раніше продемонструвала концепцію електричного VW I.D. Buzz, яка використовувала iPad в якості інформаційно-розважального центру, імовірно що виходить у виробництво в 2022 році. Нещодавно компанія заявила, що планує випускати 1 500 електромобілів в день на великому заводі в Саксонії (Німеччина).